عکس مختلف







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





شکست

هیچ وقت از دوست داشتن انصراف نده!

حتی اگه کسی بهت دروغ گفته باشه بازم

بهش فرصت بده..چون روزی فرا میرسه ک

خودت محتاج فرصت دادن دیگران میشی!

 



نظرات شما عزیزان:

عاشق باران
ساعت10:43---27 دی 1393
سلام
خوبی

پاسخ:سلام .ممنون


صادق
ساعت15:02---26 آذر 1393
سلام دوست عزیز وب زیبایی داری امید وارم موفق باشی خوشحال شدم بهم سر زدی
پاسخ:


حسین فدائی
ساعت11:59---24 آذر 1393
سلام ممنون که به من سر زدین من شمارو لینک کردم اگه میشه شما هم منو با نام تنهایی لینک کنید



راستی اشکالی هم نداره کدومو دوست داشتی بردار
پاسخ:حتما دوست عزیز
پاسخ:اگه بازم به وبلاگم اومدی حتما اسم آدرس خودتو بنویس


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط دریا در 19:43 | |