عکس مختلف







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





:روی قلبی نوشته بودن

.شکستنی است مواظب باشین

:ولی من روی قلبم نوشتم شکسته است

!...راحت باشین

 

 

همیشه بهم می گفت زندگیمی...وقتی داشت

میرفت گفتم مگه زندگیت نبودم؟جواب داد آدم

واسه رسیدن ب عشقش از زندگیشم باید بگذره...

 

 



نظرات شما عزیزان:

والیبال ایران
ساعت12:11---17 آذر 1393
خانم دریا نویسنده عزیز.درخواست شما تاییدشد و کلیپ زیبای موسوی را میتونی تو وبلاگ iran-volleyball.loxblog.comببنید..
باتشکر


salam
ساعت21:39---14 آذر 1393
سلام دریا.ممنون از وبلاگت . زیباست
پاسخ:ممنون دوست خوبم


amin
ساعت23:13---3 آذر 1393
س لام وب قشنگی داری موفق باشی چشم ایندفه از موسوی هم عکس میزاریم اگه پیدا کردم
پاسخ:ممنون که سر زدی


متین
ساعت20:48---3 آذر 1393
عالی بود ...مرسی از دعوتت
پاسخ:ممنونم ...... موفق باشی


ظهور
ساعت14:41---29 آبان 1393
سلام خیلی ممنون
عنوان وبم باران الماسی
منم شمارا با عنوان عکس مختلف لینک کردم.
موفق وپیروز باشی.


♥erfan♥
ساعت16:19---16 آبان 1393
عالی مثل خودت امید وارم موفق باشی
پاسخ:ممنون


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط دریا در 18:25 | |